وبلاگ شخصی سبحان مرادی

ترانه های سبحان مرادی

وبلاگ شخصی سبحان مرادی

ترانه های سبحان مرادی

تو میرسی به من


سلام به همه دوستان[تصویر: 53.gif] [تصویر: 57.gif]


این ترانه رو تو انجمن ترانه سراها گذاشته بودم واسه نقد یکمی نقد شد یه کمی هم ویرایش شد البته لینکش و تو پست قبلی گذاشته بودم گفتم شاید بعضی از دوستان حوصله نداشته باشن این همه راه برن اونجا خسته بشن گذاشتم تو وبلاگم از این به بعد هم کارام و اول میزارم تو انجمن ترانه سراها بعد میزارم تو وبلاگ.




جای زخم دیقه های انتظار
داره خوب میشه تو میرسی به من
چقد این ثانیه ها سنگینه
منم و ساعت و جنگ تن به تن



انتظار برای من عادت نیس

سخته انتظار واسم راحت نیس
دلم از نبودنت میگیره
من و آه و گریه و گونه ی خیس



وقتی میرفتی تحمل کردم

غنچه دادم تو خودم گل کردم
با خودم گفتم که بر میگردی
تو نیای من به تو بر میگردم



وقت رفتنت صدای پا نبود

تو ازم پر زدی و دور شدی
اسم این حادثه پرواز نبود
تو با این حادثه محشور شدی




حالا بر میگردی از یه خاطره

تو میخوای دنیامو زیر و رو کنی
فصل احساس من از خزون گذشت
تو میخوای دست بهار رو کنی



ترانه سرا: سبحان مرادی



نقد یادتون نره
ممنون از حضورتون[تصویر: 53.gif]

همه شما دوستان لطف دارید و از اینکه منت میزارید و سر میزنید بی نهایت سپاسگذارم


از نظرات شما دوستان متوجه شدم بعضی از قسمت ها میتونه واسه بعضی ها خوشایند باشه و واسه بعضی ها نباشه

مثل این قسمت "غنچه دادم تو خودم گل کردم " حالا من موندم تغیرش بدم ! یا ندم !

بازم ممنون از لطف همتون